استفاده از آمینواسید در صنعت :: بیولایف متنوع ترین و متفاوت ترین سایت داروسازی فارسی زبان در حهان

بیولایف متنوع ترین و متفاوت ترین سایت داروسازی فارسی زبان در حهان

بیولایف متنوع ترین و متفاوت ترین سایت داروسازی فارسی زبان در حهان است. در این وب سایت،از مطالب علمی و پایه گرفته تا صنعت داروسازی بحث خواهد شد.

بیولایف متنوع ترین و متفاوت ترین سایت داروسازی فارسی زبان در حهان

بیولایف متنوع ترین و متفاوت ترین سایت داروسازی فارسی زبان در حهان است. در این وب سایت،از مطالب علمی و پایه گرفته تا صنعت داروسازی بحث خواهد شد.

بیولایف متنوع ترین و متفاوت ترین سایت داروسازی فارسی زبان در حهان

امید است با ورود شما به این وب سایت،
دانش و آگاهی شما بازدیدکنند گرامی،
از دانش داروسازی بیشتر شود.

آخرین مطالب
آخرین نظرات

استفاده از آمینواسید در صنعت

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

اسیدهای آمینه برای انواع برنامه های کاربردی در صنعت استفاده می شود، اما استفاده از اصلی آنها این است به عنوان افزودنی برای خوراک دام. این کار لازم است، از بسیاری از قطعات عمده ای از این خوراک، مانند دانه های سویا، یا سطوح پایین و یا فاقد برخی از اسیدهای آمینه ضروری: لیزین، متیونین، ترئونین، و تریپتوفان در تولید این خوردها مهم هستند در این صنعت، اسیدهای آمینه نیز به کلات کاتیونهای فلزی به منظور بهبود جذب مواد معدنی از مکمل، که ممکن است لازم باشد برای بهبود سلامت یا تولید از این حیوانات استفاده می شود.

 

صنایع غذایی نیز مصرف کننده اصلی اسیدهای آمینه، به ویژه، گلوتامیک اسید، که به عنوان یک تقویت کننده عطر و طعم استفاده می شود، و آسپارتام (aspartyl-فنیل آلانین-1-متیل استر) به عنوان یک شیرین کننده های مصنوعی کم کالری است. تکنولوژی مشابه استفاده می شود که برای تغذیه دام در صنعت تغذیه انسان به کاهش علائم کمبود مواد معدنی مانند کم خونی، با بهبود جذب مواد معدنی و کاهش عوارض جانبی منفی از مکمل معدنی استفاده شده است.

 

توانایی کیلیت از اسیدهای آمینه است که در کود برای کشاورزی استفاده می شود برای تسهیل انتقال مواد معدنی برای گیاهان به منظور اصلاح کمبود مواد معدنی، مانند کلروز. این کود همچنین برای جلوگیری از کمبود از وقوع و بهبود سلامت کلی از گیاهان استفاده می شود. تولید باقی مانده از اسیدهای آمینه در سنتز مواد مخدر و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

 

به طور مشابه، برخی از اسیدهای آمینه مشتق در صنعت داروسازی استفاده می شود. آنها عبارتند از -HTP )هیدروکسی) مورد استفاده برای درمان تجربی افسردگی،  L-DOPA (L-dihydroxyphenylalanine) برای درمان پارکینسون،  و مواد مخدر eflornithine که مانع دکربوکسیلاز اورنیتین و مورد استفاده در درمان بیماری خواب .

 

کد ژنتیکی گسترده

جفت tRNA بحث-سنتتاز به آن رمزگذاری با فیزیکوشیمیایی متنوع و خواص بیولوژیکی به منظور به عنوان استفاده می شود - آمینواسیل: از سال 2001، 40 اسیدهای آمینه غیر طبیعی به پروتئین با ایجاد یک کدون منحصر به فرد (ضبط) و مربوط انتقال-RNA اضافه شده است یک ابزار به کاوش در ساختار پروتئین و عملکرد و یا برای ایجاد رمان یا پروتئین افزایش یافته است.

 

Nullomers

Nullomers کدون که در کد تئوری برای یک اسید آمینه، با این حال در طبیعت است تعصب منتخب بر استفاده از این کدون به نفع دیگری، برای مثال باکتری ترجیح می دهند به استفاده از CGA جای AGA به کد برای آرژنین وجود دارد. این امر موجب ایجاد توالی که در ژنوم ظاهر نمی شود. این ویژگی را می توان از آنها بهره گرفته و مورد استفاده برای ایجاد جدید انتخابی سرطان مبارزه با مواد مخدر و برای جلوگیری از آلودگی متقاطع از نمونه DNA از تحقیقات صحنه جرم.

 


بخش واژه شناسی : (این بخش به درخواست کاربران گرامی اضافه شده است.)

Nullomers توالی کوتاه از جفت باز DNA که در ژنوم یک گونه (که معمولا به انسان) رخ نمی دهد، حتی اگر آنها از لحاظ نظری ممکن است.  Nullomers باید تحت فشار انتخابی - به عنوان مثال، آنها ممکن است به سلول سمی برخی nullomers نشان داده شده است مفید باشد برای درمان لوسمی، پستان و سرطان پروستات است. آنها در سلول های سالم مفید نیست، زیرا سلول های طبیعی انطباق و به آنها ایمن می شوند. Nullomers نیز برای استفاده به عنوان برچسب ها DNA برای جلوگیری از آلودگی متقاطع هنگام تجزیه و تحلیل مواد صحنه جرم توسعه یافته است.


بلوک های ساختمان شیمیایی

اسیدهای آمینه به عنوان مواد خام کم هزینه مهم است. این ترکیبات در سنتز استخر کایرال به عنوان زیرواحد اولیه خالص ساختمان بلوک استفاده می شود.

 

اسیدهای آمینه به عنوان پیش سازهای کاتالیزور کایرال، به عنوان مثال، برای واکنشهای هیدروژنی نامتقارن بررسی قرار گرفته است، اگر چه هیچ کاربرد تجاری وجود داشته باشد.


 

پلاستیک زیست تخریب پذیر

اسیدهای آمینه به عنوان اجزای طیف وسیعی از پلیمرهای زیست تخریب پذیر در حال توسعه هستند. این مواد دارای برنامه های کاربردی به عنوان بسته بندی سازگار با محیط زیست و در پزشکی در دارورسانی و ساخت پروتز. این پلیمرها شامل پلی پپتید، پلی آمید، پلی استر، پلی سولفید، و پلی یورتان با اسیدهای آمینه یا بخشی از زنجیره اصلی خود و یا پیوند به عنوان سمت زنجیر. این تغییرات تغییر خواص فیزیکی و واکنش پذیری از پلیمرهای.  یک مثال جالب از چنین مواد پلی آسپارات، یک پلیمر زیست تخریب پذیر محلول در آب که ممکن است برنامه های کاربردی در پوشک یکبار مصرف و کشاورزی است. با توجه به حلالیت و توانایی کلات یونهای فلزی آن، پلی آسپارات نیز به عنوان یک عامل ضد پوسته پوسته شدن تخریب¬پذیر، و یک بازدارنده های خوردگی استفاده می شود. علاوه بر این، اسید آمینه تیروزین معطر است که به عنوان جایگزینی برای فنول سمی مانند بیسفنول A در تولید پلی کربنات توسعه یافته است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی